اخبار جدید باشگاه استقلال
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان اخبار جدید باشگاه استقلال و آدرس newsclubesteghlal.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

تمرین با بازیکنان جدید

سه بازیکن جدید تیم استقلال نخستین تمرین خود را با این تیم برگزار کردند.

مجتبی جباری،فابیو جان واریو از عصر روز شنبه نخستین تمرین خود را با پیراهن استقلال در کمپ این باشگاه انجام دادند.

در تمرین استقلال گوسفند قربانی شد تا آبی ها با این تیمی که بسته اند،چشم نخورند

فابیو جانواریو که عصر امروز با استقبال طرفداران استقلال در محل تمرین این تیم مواجه شده بود در پاسخ به خبرنگاران گفت که نمی‌تواند فارسی صحبت کند اما خبرنگاران اصرار داشتند او چند کلمه‌ای حرف بزند.

این بازیکن برزیلی در خصوص بازگشتش به استقلال گفت: خیلی خوشحالم که دوباره به استقلال برگشتم و در اینجا در کنار دوستانم هستم. امیدوارم مجددا قهرمانی را با استقلال در لیگ برتر تکرار کنم.

جانواریو عنوان کرد: امسال در کنار دوستان صمیمی‌ام مثل بیک زاده، اکبرپور و بقیه حضور خواهم داشت و امیدوارم قهرمانی‌ها و خاطرات خوب قبل را تکرار کنیم


امیر مجتبی پیوندتان مبارک !

حدود 1000 تماشاگر تیم استقلال در تمرین روز شنبه این تیم بازگشت مجتبی جباری به تمرین را جشن گرفتند.

به گزارش اوج نیوز،این گروه از آغاز تمرین با شعار امیر_مجتبی ؛پیوندتان مبارک از حضور جباری استقبال کردند.

شدت تشویق ها به حدی بود که باعث شد استاد و شاگرد به سمت هواداران استقلال بروند.

*در این تمرین،منصور پورحیدری،رضا رجبی و شاهرخ بیانی به عنوان تماشاگر حضور داشتند.

ما هم به نوبه خودمون این وصلت رو تبریک میگیم !!!
 

نکونام کاپیتان است / درگیری لفظی قلعه نویی با خبرنگاران


 

امیر قلعه‌نویی پیش از آغاز تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه استقلال یک تیم کهکشانی است، گفت: استقلال همیشه تیم بزرگی بوده است. برای نمونه می‌گویم در سال 69 استقلال یک تیم رویایی داشت که هر چه جام قهرمانی بود،‌ گرفت. استقلال از سال 69 تا 74 سال‌های طلایی داشت. قهرمان و نائب قهرمان آسیا شد و در مسابقات مختلف داخلی هم به قهرمانی رسید.

وی ادامه داد: اینکه می‌گویند استقلال کهکشانی است، به بازیکنان فشار و استرس وارد می‌کند. استقلال همیشه بزرگ بوده و در داخل زمین با بازی‌های خوب خود این مسئله را ثابت می‌کند. بازیکنان باید تاکتیک پذیر باشند زیرا کهکشانی به اسم نیست و نام‌ها بزرگی نمی‌آورد. مثلا مسی در هر مسابقه بیش از 10 کیلومتر می‌دود اگر او این همه دوندگی نداشته باشد، مسی نمی‌شود. بازیکنان باید یاد بگیرند نظم و انضباط داشته و تاکتیک پذیر باشند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس بهترند یا استقلال گفت: من مقایسه نمی‌کنم اما تیم ما همیشه خوب بوده و بازیکنانی که مانده‌اند و آنهایی که آمده‌اند بازیکنان خوبی هستند.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت جواد نکونام برای حضور در استقلال گفت: تکلیف نکونام امروز یا فردا مشخص می‌شود.

وی در مورد حضور فرهاد مجیدی و اینکه صراحتا گفته این بازیکن را نمی‌خواهد، ‌تصریح کرد‌ در این مورد از فتح‌الله‌زاده سؤال کنید. (قلعه‌نویی خطاب به خبرنگاری که این سؤال را پرسید، گفت: شما از الان می‌خواهید برای تیم ما حاشیه درست کنید).

قلعه‌نویی در مورد اینکه فرهاد مجیدی به او تحمیل شده یا نه،‌ اظهار داشت:‌ من هیچ چیز تحمیل شده‌ای را نمی‌پذیرم. اگر قرار است مجیدی به استقلال بیاید، قطعا با نظر کادر فنی می‌آید. جایی که قلعه نویی باشد تحمیلی در کار نیست. بین من و فتح‌الله‌زاده صحبت‌هایی انجام شد و من نظرات ایشان را شنیدم و در برخی مسائل تجدید نظر کردم.

قلعه‌نویی در مورد اینکه گفته می‌شود فتح‌الله‌زاده گفته جباری را تو خواستی و حالا من مجیدی را می‌خواهم، گفت: فتح‌الله‌زاده مدیر عامل و مسئول همه کارهای اجرایی است و کادر فنی نیز زیر نظر ایشان است و با هماهنگی او کارها را انجام می‌دهد اما برخی شیطنت می‌کنند همانگونه که در مورد بحث کاپیتانی این کار را کردند. در حالی که هیچ مشکل خاصی وجود نداشت و کاپیتانی با نظر فتح‌الله‌زاده انتخاب شد و مسئله خاصی هم نبود. (در این لحظه قلعه‌نویی باز هم با خبرنگار صدا و سیما جر و بحث مختصری داشت و معتقد بود او نمی‌گذارد صحبت‌هایش تمام شود و به او گفت اجازه بده من حرف‌هایم را بزنم و بعد سؤالت را بپرس زیرا حافظه‌ام ضعیف است).

قلعه‌نویی در پاسخ به سؤال همان خبرنگار که در صورت حضور جباری و نکونام کدام بازیکن کاپیتان استقلال می‌شود، گفت: ما یک کاپیتان بیشتر نداریم. این تیم استقلال متعلق به مردم است و هر کسی هم بخواهد در مورد مسئله کاپیتانی ورود کند، کنار گذاشته می‌شود. کاپیتان اول ما مهدی رحمتی است و اگر جواد نکونام بیاید او کاپیتان خواهد بود. نیازی نیست که من بگویم. بازیکنان خودشان بازوبند را به نکونام می‌دهند. شما به دنبال آن هستید که تیم ما را به هم بریزید.

آن خبرنگار صدا و سیما هم به قلعه نویی گفت ما دیگر سؤال نمی‌پرسیم تا شما آرامش‌تان به هم نریزد و مردم هم ندانند. قلعه نویی در جواب گفت: مگر هر سؤالی که پرسیدی جواب ندادم. مثل اینکه حواست نیست. در مورد کاپیتانی هم صحبت کردم.

قلعه‌نویی در مورد ناراحتی بازیکنان از مشکلات مالی باشگاه گفت: طبیعی است وقتی مشکلی به وجود می‌آید باید ریشه یابی و درمان اصولی انجام شود. اگر دندان شما درد بگیرد شاید با دو سه مسکن بتوانید آن را آرام کنید اما بعد از آن باید درمان اساسی رویش صورت گیرد. فتح‌الله‌زاده و هیئت مدیره نیز به دنبال راهکار اساسی هستند تا پول به بازیکنان داده شود. بازیکنان 5 هفته است که تمرین را شروع کرده‌اند بدون آنکه پولی بگیرند. با توجه به اخباری که از دیگر تیم‌ها می‌رسد که فلان بازیکن فلان قدر گرفته، بازیکنان استقلال فداکاری و ایثار می‌کنند.

وی با اشاره به همان خبرنگاری که با او جر و بحث می‌کرد، گفت: این دوست عزیز ما 6 سؤال کرد که به درد فوتبال هم نمی‌خورد اما هیچ چیز از حرکت منتظری نپرسید. اینکه این بازیکن از یک قرارداد خوب گذشت و در استقلال ماند. ضمن اینکه منتظری خودش بازوبند کاپیتانی را به مهدی رحمتی داد. نه این دوست ما و نه مطبوعات ما زیاد به این مسئله نمی‌پردازند اما اگر کوچکترین مشکلی پیش بیاید، همه رسانه‌ها و رسانه ملی آن را در بوق و کرنا می‌کنند. در حالی که منتظری یک جمله گفت" اینکه نیاز داریم تیم ملی به جام جهانی برود و مهدی رحمتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند".  این کار منتظری پهلوانی است اما چرا هیچ کس از آن نمی‌گوید و صد سؤال پرسیده می‌شود که هیچ کدامش به درد جامعه ورزش نمی‌خورد. رسانه ملی ما به کجا می‌رود؟

طلبکارم مرام دارد و مرا زندانی نمی کند !

حنیف عمران زاده پیش از آغاز تمرین استقلال در جمع خبرنگاران در مورد اینکه گفته می‌شود در اردوی ترکیه با تیم‌های ضعیف بازی کرده‌اند، گفت: تمرینات و بازی‌های خوبی در ترکیه انجام دادیم. حتی تیم سومی که با آن بازی کردیم از پیکان هم قوی‌تر بود و اواخر بازی تقریبا داشت به جنگ کشیده می‌شد.

وی در مورد اینکه آفریقایی‌هایی که با آنها بازی کردند، برای خوشگذرانی به ترکیه آمده بودند یا واقعا فوتبالیست بودند، گفت: آنها فوتبال بلد و بازیکنان خوبی بودند. اولین بازی دوستانه ما با این تیم بود. قیافه آنها طوری نبود که برای خوشگذرانی به ترکیه بیایند.

عمران‌زاده در مورد زورگویی مهدی رحمتی به خودش بعد از کاپیتانی گفت: شوخی کردم، البته چای ریختن وظیفه من است و من هم این کار را می‌کنم.

وی در مورد دریافت پول از باشگاه استقلال گفت: هنوز یک ریال به دست من و سایر بازیکنان نرسیده است. وزیر ورزش هم که آن طرف آب است. بازیکنان ما خوب تمرین کردند و امیدوارم حداقل پولی به آنها پرداخت شود.

عمران زاده در مورد ماجرای چک 65 میلیون تومانی گفت: این چک شخصی خودم است و اگر فردا برگشت بخورد آبروریزی می‌شود. البته زندان نمی‌روم اما آبروریزی خواهد شد. طرف آنقدر مرام دارد که من را به زندان نمی‌اندازد.

اختلافی با مجیدی ندارم

سیاوش اکبرپور در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال و همچنین اردوی ترکیه گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خوشحالی ما بیشتر به خاطر این است که در این اردو زیاد مصدوم ندادیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا 3 دیدار تدارکاتی در حد نام استقلال بود یا خیر گفت: از نظر دوستان شاید پیکان هم در حد آنها نبود. شاید حریف کامرونی زیادی قوی نبود اما تیم ترکیه‌ای تازه به لیگ برتر صعود کرده و جزو تیم‌های اصلی این کشور محسوب می‌شد.

اکبرپور در واکنش به اصرار خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا آن تیم کامرونی که استقلال به مصاف‌اش رفت فوتبالیست بودند گفت: من بازاریاب نبودم که بدانم آنها چه کار می‌کردند و فوتبالیست بودند یا نه اما در مجموع از هر 3 بازی دوستانه به اهداف تاکتیکی خود دست پیدا کردیم.

وی در خصوص بازگشت جباری و جانواریو به استقلال گفت: از روز اول گفتم که تیم خوبی بستیم و حالا با آمدن این دو نفر روند‌مان بهتر خواهد شد. 60 درصد تیم سال 85 که قهرمان شد در این تیم حضور دارند و امروز هم دور هم جمع شده‌ایم که استقلال را هم قهرمان لیگ و هم قهرمان آسیا کنیم.

اکبرپور درباره شایعاتی که پیرامون بازگشت فرهاد مجیدی به گوش می‌رسد و اینکه این بازیکن با مجیدی مشکل دارد یا خیر گفت: مشکلی با مجیدی ندارم و این حرف‌هایی که گفته می‌شود فقط در روزنامه‌ها انعکاس پیدا می‌کند. باشگاه استقلال نه مال من است و نه فرهاد مجیدی و متعلق به مردم است و آنها باید تصمیم بگیرند چه بازیکنانی در ترکیب تیم‌شان به میدان بروند.

پس " علی " هم اونجا بوده...دوباره کارش گرفت شروع کرد به کشتن ! فقط سر گوشتش دعوا نکنید مثل دفعه قبل...


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, ] [ 10:13 ] [ محسن هدایتی ]

.: Weblog Themes By fcnews.blogfa.com:.

درباره وب

جدید ترین اخبار باشگاه استقلال
آرشيو مطالب
امکانات وب

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 33
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 33
بازدید ماه : 33
بازدید کل : 18505
تعداد مطالب : 24
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->